poniedziałek, 10 września 2012

Nowe okulary ♥

Wróciłam do domu po długim, męczącym, ale chociaż troszkę śmiesznym dniu i zastałam czarne opakowanie z nowymi okularami na stole. Od razu ucieszyłam się i nałożyłam mój nowy nabytek. Miałam otrzymać je w sobotę, ale były jakieś komplikacje i musiałam poczekać do dzisiejszego dnia. W piątek byłam u okulisty i okazało się, że wada pogorszyła mi się i potrzebowałam nowych okularów. Wyglądam inaczej, ale wkrótce wszyscy się do nich przyzwyczaimy. Klasyczne RayBan'sy ♥ Takie jakie chciałam: 



Sweet focia musi być ;) Podobają Wam się takie duże okulary? 

Julka :)

6 komentarzy:

  1. Niestety za wiele nie widać :<

    OdpowiedzUsuń
  2. racja mało widac ale mi sie bardzo podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie za bardzo widać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało widać ale okulary duże jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne :)
    Nie widać wiele :c

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sama mam podobnego rozmiaru okulary, które bardzo lubię. na szczęście nie muszę ich nosić cały czas :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz skomentować ten post, zachęcam do przeczytania go. Nie toleruje spamu, ani komentarzy w stylu: Ale jesteś śmieszna hihihiih. (itp.) Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie.

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz ♥