środa, 5 września 2012

Pierwszy dzień w szkole...

Dzień dobry ;)  Dzisiejszy dzień zaczęłam okropnie, musiałam pierwszy raz wstać do szkoły. Chociaż siódma dla Was może wydawać się późną godziną jak na wstawanie do szkoły (czytałam blogi, gdzie dziewczyny wstawały o szóstej, albo nawet przed szóstą), ale musicie przyznać, że to wielka zmiana w porównaniu do jedenastej ;/.  Pierwszy dzień szkoły w Anglii to nic wielkiego, przychodzimy w naszych codziennych mundurkach i mamy normalne lekcje

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój plan lekcji, który otrzymałam dopiero dzisiaj:

 Każdego dnia mam sześć lekcji (pierwsza lekcja trwa tylko dwadzieścia minut, a pozostałe po godzinie), zaczynamy szkołę o 8:30, a kończymy o 15. Pierwsza czarna gruba linia oznacza pierwszą przerwę (normalnie między lekcjami nie mamy przerw ;/) od 10:50 do 11:10. Potem druga gruba linia oznacza lunch (od 13:10 do 13:55). 

Z tego co możecie nie ogarniać: 
Graphics- Grafika  
Assembly- Apel
Form Period (powinno być d na końcu perio)- taka godzina wychowawcza, ale przez dwadzieścia minut.
ICT- informatyka
Science- biologia, chemia i fizyka. 
P.E. - Wf 
PSE- WOS

Litery w lewym dolnym rogu to inicjały nauczyciela, a literka i numerki w prawym dolnym to pokój, w, którym odbywa się lekcja.  

A co do planu, to musicie przyznać, że nie jest taki zły. Moim ulubionym dniem będzie na pewno piątek, a poniedziałek nie jest taki zły, szkoda tylko, że mam niemiecki, którego nie cierpię!  

Do następnego razu, 
Julka x

4 komentarze:

  1. Fajnie że jesteś w Anglii. Myślę że u nich w szkołach jest lepiej niż u nas.
    Zapraszam do mnie. Obiecuję pisać coś dla każdego ;D
    Na pewno coś znajdziesz dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja musze wstawac 6 15 niestety ale nie to jest najgorze nie znosze tego gdy sie budze i jest jeszcze ciemno :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że chodzisz do szkoły w Anglii. Chyba tam jest troche lepjej pod względem przedmiotów. Ja też nie lubię niemieckiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie mieszkasz w angli ? ;)
    Ja tez mieszkam w angli dokladniej to w bristolu i jest super ,ale poczatki byly trudne x
    Powodzenia dalej !

    SKomentujesz nowy post ? http://heycuteboy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz skomentować ten post, zachęcam do przeczytania go. Nie toleruje spamu, ani komentarzy w stylu: Ale jesteś śmieszna hihihiih. (itp.) Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie.

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz ♥