niedziela, 2 września 2012

Podsumowanie wakacji ♥

Na szczęście zostały mi jeszcze dwa dni wolności, może właściwie angielskie wakacje mają jakieś plusy. Według mnie i tak były za krótkie, dwa tygodnie jeszcze w lipcu by się przydały. Dzisiaj pomyślałam, że podsumuje moje wakacje. 

Wakacje 2012

Wakacje zaczęłam dwudziestego lipca i na początek przez pierwsze dziesięć dni wylegiwałam się w domu, oglądałam filmy i chodziłam na długie spacery. Mianowicie odpoczywałam, ale nie nudziłam się. 

 
20 lipiec czyli początek wakacji ♥ Słit focia z tej okazji musiała być :D 

Potem jak pewnie dużo z Was wie pojechałam do Polski na dwa tygodnie. 


Wyjazd do Polski bardzo mi się podobał. Było świetnie. Oczywiście odpoczęłam od brata i rodziców, oraz od ogólnie mojego codziennego otoczenia :) 



Kupiłam sobie książki (które ciągle jeszcze czytam), codziennie raczyłam się ulubionymi polskimi cukierkami oraz od czasu do czasu popijałam sobie Frugo ;> Jedyna negatywna rzecz wiążąca się z wyjazdem do Polski to eksplodujące ogórki kiszone i skradziona biżuteria, ale i tak było warto pojechać!!

Potem oczywiście, gdy wróciłam do Anglii zostało mi jeszcze dwa tygodnie wakacji. I teraz pytanie: jak je spędzić? Oczywiście z przyjaciółką ;D 

Jaka piękna minka ;3 W Hyde Parku w centrum. :) 

Niezapomniane jeżdżenie na rolkach przed blokiem ♥

To chyba tyle ;3 Nie będę Was zanudzać ;)

Julka ;*

4 komentarze:

  1. Hahahhahah te kiszone mnie rozwaliły :D:D
    Nie no współczuję :D
    Kurde żal, że ci zabrali tą biżuterię :<<
    Jak ja leciałam to tak nie było O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje z powodu biżuterii. Ale ci fajnie jeszcze dwa tygodnie. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tego ze mieszkasz za granicą ;]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz skomentować ten post, zachęcam do przeczytania go. Nie toleruje spamu, ani komentarzy w stylu: Ale jesteś śmieszna hihihiih. (itp.) Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie.

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz ♥